در جست و جوی حقیقت

در جست و جوی حقیقت


موسسه ملی مطالعات دموگرافیک طی تحقیقاتی آشکار کرد که تعهد مسلمانان به دین اسلام نسبت به سایر اقلیت ها بیشتر است و همین امر باعث شده تا اسلام پررنگ تر از سایر ادیان در فرانسه دیده شود.

 

به گزارش مصاف به نقل از خبرگزاری شبستان به نقل از «خبرگزاری فرانسه»، موسسه ملی مطالعات دموگرافیک فرانسه در گزارشی با عنوان « سکولاریسم سازی یا مذهب گرایی: اسلام گرایی مهاجران و ورود آنها به فرانسه» مطالب جالبی را درباره اسلام در فرانسه آشکار کرد که از آن جمله موضوع تعهد مسلمانان فرانسه به اسلام قابل توجه است.

پاتریک سیمون و ونسانت تابرج محققان این تحقیق گسترده از سپتامبر 2008 تا فوریه 2009 با در نظر داشتن 21 هزار مسلمان از جمله 9 هزار مهاجر و 9 هزار نسل باقی مانده از مهاجران دریافتند که اسلام نخستین دین مهاجران فرانسه است که در برابر کاتولیسم قد علم کرده است.

به این ترتیب تحقیقات نشان می دهد که اگر مسلمانان به دین خود مقید هستند مانع از آن نمی شود تا نسبت به سایر ادیان بسته عمل کنند.

در این باره مسلمانان مهاجر ترک،مغرب،آفریقا و ساحل عاج 90 درصد از مسلمانان مهاجر فرانسه را تشکیل می دهند.

تعهد مسلمانان به اسلام باعث شده تا اسلامی سازی و اسلام گرایی بیشتر دیده شود و اقشار مختلف از گروههای سنی 18 تا 60 سال جزو مسلمانان فرانسه هستند.

منبع: شبستان

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

www.MASAFPORTAL.com

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: reza ׀ تاریخ: سه شنبه 1 مرداد 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mobareze.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com